10 Temmuz 2007 Salı

Erdi Bolat Resimleri





10 yorum:

çağla dedi ki...

AŞKIM BENİM SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM

çağla dedi ki...

ÇAĞLA_ERDİ

merve dedi ki...

AŞKIMM ERDİMM SEN BENİMSİN SENİ KİMSEYE YAR ETMEM SENİ BİKERECİK GÖREBİLSEM KEŞKE YAKINDAN BİKERECİK GÖREBİLMEK İÇİN 1 SANİYECİK GÖREBİLMEK İÇİN NERLER VERMEZDİM

ışıl dedi ki...

merve hanım merve hanım ne demek onu kimsee yar etmem sen kendini ne sanıosum ben onu senden çok daha fazla seviom bunu kafana sok
düelloya war mısın?

gamzee_ dedi ki...

erdi cidden dansınla fızıgınle gozlerınle mukemmel bır ınsansın baskaları gıbı benımsın yada ben ol demıyecegım ama keske sevgılım senın gıbı bır ınsan olsaydı hem dıs gorunusu hemde senın gıbı konusmasıyla dansıyla kendıne guvenen bırısı olmasını ısterdım ama olsun ben senı ızleerkende mutlu olabılıyorum hayatında basarılar dılerım:)

mavi_ay dedi ki...

erdiii bence sakal sana yakismiyor dizideki gibi sakalsiz kal olurmu? çok tatlisin hayatinda basarilar!!öptüm

damla dedi ki...

mrb erdin seni çok seviyorum sen niye bukadar tatlısın allahım sana yalvarıyom bikere olsun erdını bana goster

mechul dedi ki...

ÇOK TATLISIN AMA(ŞIMARMA)......... SENİ SEVİYORUM......ERDİ

mechul dedi ki...

ERDİ_MECHUL

Unknown dedi ki...

arkadaşlar daha bugün erdiyle konuştum benim sevgilimin abisinin kankası

sorum şu oldu

abi neden biitti dizi çok güzeldi

erdi: sezon dizisiydi bitti napalım.