10 Temmuz 2007 Salı

Bora Akkas resimler












Umarım beğenmişsinizdir.

22 yorum:

pesimist writer dedi ki...

yh aben bora akkaşı çook seviyorum olmaz böyle şey yha!!! ne denirkş herkes aynı şeyleri söylüyo zaten tanışmak fln boş iş ben sadece çoook seviyorum hemde çooookkk....

Adsız dedi ki...

borammm sewiorummm senii<3

Merve & Bora dedi ki...

bara ya sana aşığım aşık aşıkk seni seviyorum ya bu öle rast gele aşklardan deil SENİ GERÇKETEN SEVİYORUM AŞKIMMMM BENİMMMMM KALBİMİN BİRİCİĞİİ TEK sözzz SENİ SEVİYORUM BORAA AŞKIMMMM BENİM CANIMMM SANA DELİ GİBİ AŞIĞIMMMMMM hiçkimse sevemez seni benim sevdiğim kadarÖLÜYORUM SANA BORAM AŞKIMMM GÜLÜM BNMM

RudeOne dedi ki...

chock tatlı cıkmısın yha:)

eGe&oRçN dedi ki...

YA sn ne dadLu bsesın ole boraa
ama bora bzı tınlamazz kiii (: aynı bnm sefgılıme bnzıosn wala !!

oslem_LP dedi ki...

selam bora sana aşık değilim seni dedliler gibide sevmiyorum ama çok tatlısın ve çok başarılısın umarım hayatın boyuncada hep başarılı olursun....

PunkRockSquarePants dedi ki...

ya bu cocuk cok tatli ya... ya almanyaya gelirsen ara beni XD

PunkRockSquarePants dedi ki...

bora ara beni

PunkRockSquarePants dedi ki...

bora ara beni

PunkRockSquarePants dedi ki...

ya bi insan bu kadar sexy olur!!! ya ama emolugu beni rahatsiz ediyor!!!

karannık melenq(L)Emo boY bora dedi ki...

ah bora ahhx)butun kısların kalbını caldın heuehueh:P:Pya cok tatlısın karısmasın emosun daa ne dıım:Pdızıde south parklı gıyınmen ayrı bı tatlılık katıo..:Pya bi erkk bu kdr dadlu olur ya avatarımdan sei hiç kaldırmıcamm..!ya böle bı msn fln yayınlasak dıcem:Dolmas mı bılen varsada yane söle bi ulastrsın bora hayran kıtlesıne:d _______________________________________________________________ ______________________ ________________ ____________ _______ ___ ßora<3bushraa:p

ösqe dedi ki...

borayı en çok sewen benimm buyüsden dier kıslar hiç konuşmasııınnn!yaaa harbii boranın msnini bilen biri warsa bana ulaştırsınnn!alla rısası içinn:pulaştırana ödüll warrr:pbora ssanaaa aşığğımmmmmmmm........!

kübra dedi ki...

arkadaşlar bende boranın msnini wr 1 aylık bir uğraşın sonucunda buldum boranın msnini isteyenler için msnimi vericem ama sacede boranın msnini isteyenler eklesin zaten eposta göndermeden ekleyenlerr kabul edilmeyecektirrr lütfen boranın msnini istiyorsunuz beni eklemeden önce eposta gönderinn bora severleri bekliyorum:):):):):):):):):):):):) (k-_u-_b-_r-_a-_@hotmail.com )

SeCret dedi ki...

ya arkadaslar msnlere inanmayın sizi kandırmak için verilmiş bir sürü msn var ayrıca bora tanımadığı msnleri asla kabul etmezzzzzz!!!!!

SeCret dedi ki...

boran�n buray� okumas�n� sa�licam:D:D:D o kadar �al�yor birazda e�lensin:D

>>..ece.. dedi ki...

slm bora ister kaydet ister kaydetme ztn bu yorumları okuduuna bile emin diilim ama yinede e_nur_b@hot.. eklersen gzl olr eklermisnn=))

ß&ß dedi ki...

bora seni sewiorum nolur bni msnine ekle bi tane buldum ekledim ama eer doruysa adresin beni kabul et nolur eer deilse beni ekle ltfen belemirr_93@hotmail.com bkliorum bora seni sewiorum bni ekle msni ne nolurr ltfennn ss.

büşra dedi ki...

seni seviyorum bora aslında herkes seni seviyo kaçını önemsiyosun bilinmez ama yada hiçbirimizin yorumunu görmüyosum ama herkezin sana aşık oldugunu biliyosun? (SENİ SEVİYORUM BORA)
kübra seni ekledim lütfen boranın adresi sende varsa bana verirmisin lütfen by ben sahte_ask34 kübra kabul et beni lütfen

şeydanur&boram dedi ki...

bora aşkım seni seviyorum sen bnm tek aşkımsın seni sewdiğim kadar kimseyi sewmedim sen çok yakışılısın tek isteğim seninle bi defa görüşmek seni seviyorum sen bnm hayatta tek aşkımsın çok tatlısın inan seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn öpüldün kendi ii bak aşkım öptüm:0 mucukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaşkım seni sewiyorum I love you....................................................:) :) :D

şeydanur&boram dedi ki...

he bu arada aşkım msn adresin varsa verebilirmsn nolur seni sewiyorum 1 defa görüşmek istiorum

şeydanur&boram dedi ki...

bora sana aşığım sen bnm tek aşkımsın yha nolur bn seni gerçekten seviyorum en büyük ama en büyük hayranınnım senin nolur msn neni bilen
varsa versin

G!S£M dedi ki...

bora seni ne kadar seviyorum bi bilsen arkadaşlar aranıza katılabilirmiyim orda olan varmı kouşşsak tanışsak bu arada adım gisem
msn adresim
benchatlaxs@hotmail.com
görüşürüz